Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in time management, bazata pe instrumente pe care cursantii sa le foloseasca cu succes.
Vom defini ce trebuie sa faca vanzatorul pe zona de time management si punem la dispozitie o serie de instrumente care sa il ajute pe vanzator sa se dezvolte din punct de vedere profesional si personal. Dar nu putem vorbi despre time management fara sa vorbim despre task management.
Agenda program:
Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor vanzatori o serie de instrumente care sa ii ajute in time management si task management intr-o maniera structurata.
1. Matricea Eisenhower
2. Matricea PPP
3. Analiza matricea PPP
4. Tehnici populare de Time Management
5. Planning & Obiective
6. Plan personal de actiune
Concluzie: time management = task management
Adrian Cioroianu este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii ca Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation.
Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE, o companie pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România.
A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.
Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care: Miller Haiman, Imparta și Infoteam.
Adrian este autorul cărții VÂND ORICE, ORICÂND, ORICUI și coordonatorul cărților POVEȘTI NEMURITOARE DE VÂNZĂRI, APROAPE TOTUL DESPRE MANAGEMENTUL ECHIPEI DE VÂNZĂRI și VÂNZĂRI 2.0 PUNCT SI DE LA CAPĂT, o colecție de experiențe trăite de vânzători cu experiență din diferite industrii, povești reale de vânzări din care pot învăța toți cei care au tangență cu vânzările.
Trimite o intrebare